måndag 6 juli 2009

Vackra lådor till skaparrummet

Efter några riktigt varma dagar och rikligt med sol fick vi regn igår. Det blev en riktigt mysig dag i kreativitetens tecken. Fast okay, här blev det mer städning och rensning av skrivbordet än några kort gjorda ;o)
Det blir lätt ett mindre berg på bordet när jag är uppe i mitt skapande...

För några dagar sedan inhandlade jag de här mysiga lådorna, som Claire Stoner har designat. Jag gillar dem eftersom jag dras till romantisk inredning och har ljusa pastellfärger i mitt skaparrum. Hade jag förstått mig på bloggen bättre redan nu, så hade jag länkat direkt till hennes sidor (hoppas på att komma på hur allt funkar här inom det närmaste i alla fall).
Men mitt tips just nu är att googla på Claire Stone, så kommer ju hennes vackra lådor, anteckningsblock och annat upp :o)
Bilderna är lite sämre eftersom jag får ta till det som finns (min killes kamera, scanning eller andra bilder) nu när min kamera nyligen gått sönder.



Sidan på den första lådan


Locket på den första lådan




Locket på den andra lådan



Hoppas att Ni har haft en underbar helg... det har jag!

Kramar Lisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar